wat is de snelste methode om snel af te vallen zonder minder of gezonder te moeten eten ?

Weet jij het antwoord?

/2500

als je je eetpatroon niet wilt aanpassen, lijkt meer bewegen of sporten me de beste oplossing.. Toegevoegd op 11-05-2009 14:49:20 Houd er wel rekening mee dat je, wanneer je je eetpatroon niet aanpast, behoorlijk veel moet gaan bewegen om resultaat te zien, en dat goed moet volhouden. Snel is dus anders..

Liposuctie is de snelste denk ik. Afgezien daarvan lijkt me sporten ook wel een goed methode om snel af te vallen als je voor de rest niets aan je eetpatroon wil doen. Het lijkt me overigens wel een goed idee om je eetpatroon ook aan te passen als je ECHT wil afvallen.

sporten en met regenjas aan slapen :)

Vooral heeeel veel bewegen (en dan moet je niet stoppen bij de aanbevolen 30 minuten bewegen per dag).

Regelmatig eten werkt goed.. Elke dag ontbijten, lunchen en avondeten rond dezelfde tijd.. Ook slapen volgens een vast ritme.. Dus niet zozeer gezond, of minder, maar regelmatiger eten. Op een of andere manier werkt dat bij mij :)

Een mens wordt zwaarder als zijn energie-intake groter is dan zijn energieverbruik. Een mens wordt lichter als zijn energieverbruik groter is dan zijn energie-intake. Er zijn al vele varianten geweest op deze vraag. Van mensen die niet minder willen eten, of die niet meer willen bewegen, en toch vooral *snel* willen afvallen. Jongens, ik heb slecht nieuws voor jullie: als je wilt afvallen, moet je meer bewegen of minder (energierijk) eten. Als je snel wilt afvallen, moet je beide doen. Dat is niet altijd gemakkelijk, en het is niet altijd leuk. Geloof me, ik weet er alles van. Maar om je doel te bereiken, is het nou eenmaal wel nodig.

Je huis renoveren. Ik ben nu 8 weken bezig en al 8 kilo kwijt :| Helaas had ik geen overwicht :(

amputatie van een lichaamsdeel. there are no shortcuts.

Je zult het anders moeten doen dan nu... Doe je hetzelfde dan verandert er niets... Als je echt wil veranderen dan ga je over een jaar weer op de weegschaal staan, als je dan minder weegt, dan zal ik toegeven dat je echt wilde veranderen, als echter het getal hetzelfde aangeeft of meer, dan twijfel ik aan je goede bedoelingen om af te vallen... Dus kijk maar wat je wil, de schaal zal het aangeven en je weet zelf heel goed wat je daarvoor moet doen... Ik geloof je niet dat je dat niet weet... Waar een wil is is een weg...

Bewegen helpt maar een klein beetje is laatst onderzocht. Bijvoorbeeld voor een broodje hamburger moet je ruim 2 uur flink doorlopen om het eraf te krijgen. Er is maar 1 manier om af te vallen minder eten dan 2000 KCal voor een vrouw en 2500 KCal voor een man. Dat mindere moet, anders blijf je op gewicht. Overigens moet ik er wel bij opmerken dat je aanleg moet hebben om dik te worden. Iedereen geeft maar af op dikke mensen dat ze veel te veel zouden eten en dat is zeker in veel gevallen waar, maar ik ken velen die alles en veel kunnen eten zonder maar een grammetje aan te komen. Dat ligt niet aan hun schildklier. Je moet er dus aanleg voor hebben. Dus mijn antwoord is: die is er helaas niet.

en als dan niets anders helpt: liefdesverdriet, behalve natuurlijk als je een verdriet-weg-eter bent...

drie keer per week een uur sporten, let goed op wat je eet eet na je avond eten niks meer, of in elk geval niet meer na 20 uur savonds of drie uur voor je naar bed gaat. Eet verschillend, dus niet smorgens smiddags en savonds en b brood maar bv sochtens de ene keer yoghert de andere keer fruit dan weer een cracker met mager beleg of een VOLKOREN dus geen meergranen boterham met mager beleg. Smiddags is het beste om 4 uur een stuk fruit vanwege de suiker dan zakt je honger gevoel. Wat ook vet obsrebeert is tonijn uit water helemaal als je savonds echt trek hebt of als je gesport hebt of savonds een lekkere salade met tonijn is ook goedkoop. Natuurlijk heel veel water drinken. Ik ben gek op wijn maar helaas zit daar toch te veel vet en suiker in zelfs in rode wijn dus denk om de alcohol En wat ik zelf handig vind op een feestje, probeer uit al het lekkers het minst calorieenvolle te kiezen dus is er een stukje gekookt ei met rookvlees of een stukje kaas neem dan de rookvlees met ei. Pas wel op dat je niet te streng gaat lijnen want je moet nog je hele leven eten en het is vervelend als je lichaam helemaal gewend is aan al dat weinige eten dan kom je echt zooooooo weer aan (jojoeffect) Nou hopelijk heb je er wat aan ik ben zelf ook aan het lijnen en het is best moeilijk dus suc6 :)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100