Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mag je een hond die op je schoot past gratis mee in de boot en de trein?

Toegevoegd na 17 minuten:
ik bedoel i.p.v de boot de bus

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
601

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dan moet 'ie ook wel op je schoot zitten, en geen staan/zitplaats in beslagnemen, want dan moet er voor betaald worden.

Ik heb ooit voor mijn sint bernard meoten betalen om mee te nemen (heel reeel), maar er werd nogal heel moeilijk gedaan door de kaartverkoper. Uit pure nijd heb ik hem toen gewoon op de trein bank gezet. Als hij moet betalen, mag 'ie ook lekker zitten. :-)

Toegevoegd na 36 minuten:
Oh ja, een hulphond of geleide hond mag gratis mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Een hond die gratis mee mag moet in een tas passen (en daar ook daadwerkelijk in gedaan worden)
Dus een reistas met de rits een stuk open waar het hoofd doorheen kan, of een speciale tas voor honden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dus een hele grote tas voor sint bernard mag ook ;-)
In de trein mag de hond op schoot. Tja dat kan elke hond zijn volgens mij, mits hij niet teveel/ meer ruimte in beslag neemt dan 1 zitplaats (jij samen met hond). In de bus weet ik niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plak een boterham op z'n rug en een boterham op z'n buik; dan geldt ie als broodbeleg en mag gratis mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding