Hebben supermarkten vaker van deze rare aanbiedingen?

Van 70 cent, nu 69 cent!
http://i42.tinypic.com/288uijc.jpg

Weet jij het antwoord?

/2500

Dit is geen aanbieding, maar een prijsverlaging. Weliswaar een hele kleine prijsverlaging, maar toch.

Het gaat vaak niet eens om de werkelijke verlaging, maar om het bordje met 'aanbieding' erbij. Ik heb bij de Edah vakken gevuld en daar zag ik het regelmatig. Soms alleen een bordje met 'aanbieding' zonder prijsverlaging. Het helpt allemaal. Mensen zijn soms zó dom.

Jeetje wat naar dit, maar ik werk zelf bij de Jumbo, daar zie ik dit soort dingen eigenlijk nooit..

Doet me denken aan een stipverhaal van Donald Duck, waarbij Dagobert in een winkel jassen probeert te verkopen voor 99 euro. Als het hem niet lukt die te verkopen prijst hij ze af: van 249 euro voor 149 euro. En dan vliegen ze de winkel uit. Het laat gewoon zien hoe narrow-minded de mens is. Als ze een aanbieding zien moeten ze het hebben.

Dit gebeurt zeer vaak. Bijvoorbeeld als het betreffende produkt voorkomt in het foldertje van de supermarkt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100