Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hebben supermarkten vaker van deze rare aanbiedingen?

Van 70 cent, nu 69 cent!
http://i42.tinypic.com/288uijc.jpg

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
468

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (8)

Dit is geen aanbieding, maar een prijsverlaging. Weliswaar een hele kleine prijsverlaging, maar toch.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het gaat vaak niet eens om de werkelijke verlaging, maar om het bordje met 'aanbieding' erbij. Ik heb bij de Edah vakken gevuld en daar zag ik het regelmatig. Soms alleen een bordje met 'aanbieding' zonder prijsverlaging. Het helpt allemaal. Mensen zijn soms zó dom.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ongetwijfeld. Maar misschien gokken ze er op dat mensen alleen naar het bordje kijken dat iets in de aanbieding is, dan dat ze ook daadwerkelijk naar de prijs kijken. Zo van: 'ah het is in de aanbieding! *doet in winkelmandje*'.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jeetje wat naar dit, maar ik werk zelf bij de Jumbo, daar zie ik dit soort dingen eigenlijk nooit..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doet me denken aan een stipverhaal van Donald Duck, waarbij Dagobert in een winkel jassen probeert te verkopen voor 99 euro. Als het hem niet lukt die te verkopen prijst hij ze af: van 249 euro voor 149 euro. En dan vliegen ze de winkel uit.

Het laat gewoon zien hoe narrow-minded de mens is. Als ze een aanbieding zien moeten ze het hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit gebeurt zeer vaak. Bijvoorbeeld als het betreffende produkt voorkomt in het foldertje van de supermarkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kan erger...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mensen gaan af op het woord aanbieding. Toevallig kocht ik vandaag een DVD-speler met een HDMI-kabel. Er stond verderop dat er ook een combinatie voordeel was van die twee. Uitgerekend en jawel hoor, net zo duur of goedkoop. Zo wordt je bedonderd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding