Zou dit betrouwbaar zijn ?

Om 3 weken gratis de krant te ontvangen, of zou er een adertje onder 't gras zitten ?

http://www.parool.nl/parool/nl/106/SERVICE/integration/nmc/frameset/sbs.dhtml

Toegevoegd na 1 minuut:
Bij actievoorwaarden staat wat dingen over opzeggen en betalen.

http://www.parool.nl/static/nmc/integraties/klantenservice/pdf/Leveringsvoorwaarden_Het_Parool.pdf

Toegevoegd na 4 minuten:
Maar op deze link staat:

http://www.parool.nl/parool/nl/106/SERVICE/integration/nmc/frameset/sbs.dhtml

Stopt automatische en in de voorwarden staat: stop zetten.

Toegevoegd na 6 minuten:
Maar hoe lang mag je niet meegedaan hebben, aan deze actie als je al een keer meegedaan hebt aan deze soort proef ?

Blijkbaar heeft mijn vriend ermee aan gedaan zegt die net.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Lijkt mij niks mee, is gewoon een actie waarbij zij hopen dat je op termijn betaald lid wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Nienke2;

Nee hoor, zit nix achter. Als je op tijd opzegt stopt de bezorging keurig na de actieperiode. Dit soort acties is gewoon bedoeld om mensen kennis te laten maken met de krant. Uiteraard in de hoop dat je abonne woordt natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bijna iedere dagblad maakt vaak van deze acties om je bekend te maken met hun krant
bevalt hij je niet, ben je niets verplicht na het proefabonnement
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en soms hopen ze nog op stilzwijgende verlenging, als je niet reageert het dan automatisch doorloopt, tenzij anders vermeld
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij mag je zoiets een keer per jaar doen, maar ik kan er niks over vinden.

de voorwaarden die je ziet staat, zijn algemene voorwaarden, die gaan niet specifiek over deze actie.

duidelijker dan dat het op de site staat kan het niet:

• geheel gratis!
• bezorging stopt vanzelf