Wat moet je doen als je broek doorweekt is door de regen?

Hoe krijg je die makkelijk gedroogd zodat het de volgende dag niet koud wordt en plakt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
9.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je legt hem over de kachel in de douche en dan doe je hem de volgende dag in de was en pak je een andere broek uit de kast :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je geen regenbroek?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een vraag zeg, kan je toch wel zelf verzinnen.

Het beste antwoord

uitwringen,ophangen en een nachtje drogen, zo simpel is het.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

stop hem in de droger dan is die droog warm en plakt die niet meer de volgende dag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uitwringen en met een föhn je broek drogen is het meest snelle denk ik..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou hem een uurtje op de kachel leggen, heb ik zelf ook pas gedaan toen ik doornat was. Na een uurtje ofzo was hij weer lekker droog en warm, heerlijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Normaal gesproken gaat die natte broek de was in.
Is het je enige broek (.......) dan wring je hem uit en hangt hem te drogen.
Afhankelijk van het tijdstip van ophangen en het type weefsel is bepalend of uw broek op tijd droog is.

Nog niet iedereen heeft de kachel of cv aan, dus dan zijn de verdere optie,s uitwringen of centrifugeren, fohn of wasdroger.

Voorkomen om kletsnat worden is een ander verhaal.

Kijk op buienradar.nl of nos teletekst pag 703 en 704. Schaf laarzen en regenkleding aan of koop een extra broek die u kunt wisselen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De makkelijkste manier om een natte broek weer snel droog te krijgen is door hem te strijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Town ik de toelichting doorlas kon ik mijn ogen niet geloven. Zijn wij in 2010??

In 2010 gooi je een natten broek toch in de was. Als je maar 1 broek hebt dan zou ik maar eens langs een winkel voor 2de hands kleding fietsen en wat extra's aanschaffen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met slechts 1 pantalon is men ridder te voet.