Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Google adSense: wie profiteert?

Zo nu en dan zie ik reclame van Google onder de vragen. Wie neemt de winst mee naar huis? Wie gaat er met de buit vandoor?

No even een toevoeging. De gebruikers maken deze site mogelijk, stoppen er veel energie in. Maar een ander gaat er mee op de loop. Dat bedoel ik dus.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
471

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Vier weken geleden werd er bijna dagelijks gevraagd waarom deze site bestaat. Ik heb de AdSense nog niet gezien, maar dat zou een reden voor oprichting geweest kunnen zijn....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nou, ik vind het wel handig bij andere sites. Bijvoorbeeld bij de rubriek mode en beauty van VIVA komt er een Google van goede sites waarop aanvullende informatie, collecties en verkooppunten gevonden kan worden.
In die gevallen gaat de winst naar mij. Kan ik vooraf thuis bekijken of een product bestaat. Soms zelfs of het op voorraad is. Geen zinloze autoritten meer voor een product dat nooit is ingekocht of al uitverkocht.

Toegevoegd op 09-05-2009 22:32:06
Kijken ga ik toch voor dat soort producten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding