Zijn bidstoelen nog iets waard?

ik kan bijna gratis aan 2 bidstoelen komen? in oude staat maar ze kunnen opgeknapt worden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.6K

Het beste antwoord

Jaren geleden kon je nog rustig 25,00 euro vragen.
Maar nu niet meer.
Wij hadden er van de week 2 bij onze kringloop staan voor 7,50 per stuk.
Niet te verkopen op dit moment.
En als je een liefhebber hebt,dan moet het bidstoeltje er al heel goed uitzien.
En opknappen doen ze al helemaal niet meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dankjewel

Andere antwoorden (2)

Bidstoelen kun je op vrijwel antiek/rommelmarkt kopen en ik denk niet dat ze erg veel waard zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Over het algemeen zijn ze niet veel waard. Op Marktplaats stikt het ervan. Je raakt ze bijna niet kwijt.

Wij hadden ook een heel mooie exemplaar. Konden we niet kwijt. Uiteindelijk maar cadeau gegeven aan iemand die het heel mooi vond.

Ze zijn pas echt iets waard, als het een heel bijzonder stuk is. B.v. met parelmoer of goud ingelegd en goede bekleding enz.