Wie weet een leuke naam voor een project wat wij gaan starten op het werk.?uitleg---->

Ik moet een leuke naam verzinnen voor een project: ''contact ratio'' wie helpt mij? het heeft te maken met'het aantal keren dat klant belt, dat willen wij naar beneden brengen. Wie kan mij aan een leuke orginele naam helpen?

Dit betekend dat een klant gemiddeld 2,2 x per jaar contact opneemt met de Klantenservice d.m.v. telefoon, mail of post.
Wij willen dit contactratio verlagen....maar we moeten zelf een naam voor het project verzinnen...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
12.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is het een soort prijsvraag op het werk? Wat krijg je ervoor?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
doet er niet toe. deadline is 17.00 ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2,2 per jaar? en dat wil je nog meer verlagen, en waarom wil je dat verlagen? beter voor 't bedrijf of wat? 2,2 is al super laag per jaar..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
euuhh nee hoor 2,2 is echt heel veel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben wel benieuwd waar je werkt. Ik dacht ook al (zoals in veel antwoorden staat) dat niet ieder contact met de klant problematisch hoeft te zijn. Maar misschien werk je wel bij een klachtenbureau van een of ander groot bedrijf...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Andy, het klinkt weinig 2,2, maar je moet eens kijken wat dat kost aan personeel, voorzieningen etc. Als je daar bijvoorbeeld 1,0 of 0,5 van kunt maken kun je het met (iets) minder personeel af, wat ook een grote besparing is, daarnaast kun je met het overgebleven personeel meer aandacht besteden aan de klantvraag. Als je dat goed aanpakt versterk je het effect, waardoor de klant gemiddeld nog minder contact gaat opnemen. Helemaal zonder werk kom je niet zo gauw te zitten, want vragen blijven er altijd wel, dat zie je hier op GV ook wel.

Het beste antwoord

nu even niet, in 1 keer, 1 kans, zinloos gebeld.......

Toegevoegd op 08-05-2009 14:29:03
laatste met leuk logo, lieveheersbeestje met telefoonhoorn er boven, ik zie het helemaal zitten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dit wordt m!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik geef alle rechten uit handen aan naatje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb zelfs het logo al 7 jaar klaar liggen, toen bestonden de lama's nog geen eens
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb hem wel overigens van iemand overgenomen, maar dat was toen een collega van me steeds werd gebeld door haar man op het werkm 10-15 jaar geleden, later heb ik logo gemaakt en op dur telefoon geplakt.

Andere antwoorden (23)

Project "Hoorndol"??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Please Holt The Line
Please Wait
Forwarding
Wrong Number
Silence

Toegevoegd op 08-05-2009 14:34:26
Kan geen commentaar meer geven, maar wat is er niet serieus aan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tis hold. en nee dit kan geen naam voor een project worden ;) moet kort en pakkend zijn..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en serieus graag
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee sorry, bij verkeerde persoon gezet
"Snel bij de bel"?

ik denk nog even verder dit is wat me te binnen schoot;), kan je iets meer info geven.. kan ik wat creatiever zijn/worden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
A la paris hilton: TTYN (Talk to you never)
(ja, teveel MTV gekeken, jakkes)

Toegevoegd op 08-05-2009 14:29:54
of RTFM , veel gebruikte afkorting op allerlei fora

http://en.wikipedia.org/wiki/RTFM
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Silence is golden. Heb je meteen een thema nummer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Project Verkeerd Verbonden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zou ik het eerder "Sound of Silence" noemen

Toegevoegd op 08-05-2009 14:24:20
ook wel SOS
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"bel-me-niet"
"don't call us"
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee dat bestaat al..dat is wat anders ;-)
project klantaardig...

Toegevoegd op 08-05-2009 16:01:51
Klant en klaar, dat is zo kip als een kontje...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Project N.C.O.
( Nessesary calls only )

Toegevoegd op 08-05-2009 14:37:10
Weer veel te snel.=necessary

Toegevoegd op 08-05-2009 15:50:25
Of deze: Project satisfaction at once
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Less is more.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Recessie: Vermindering
Cut Off: Afsnijden
Mutetion: Muten/mutation
Deafear: Doof oor/'the' fear
Disjoin: distantieren
Distance

Singleton (je wilt van 2x per jaar naar bijvoorbeeld 1x, dus oplossen van overhead).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Project Geen probleem, Geen klacht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel simpel: 'Slink'
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien geen antwoord.

Maar 2,5 keer per jaar contact met de klant en dat moet minder?
IS dat contact altijd een klacht dan?

Als ik 2,5 keer per jaar contact heb met de klanten ben ik failliet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Werkloos...

Minder werk door minder contact, dus minder personeel nodig.....

Of

Liever lui dan moe...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
of koffieleuten
Connecticut.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
- "FAQir"
- "1punt1"
- "content"
- "SEN@NG"

Toegevoegd op 08-05-2009 15:47:14
...of gewoon "naatje"?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ET didn't get contact, but got help.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
First Contact Fix is een leuke Engelse term als basis voor een dergelijke projectnaam, maar dat zal je dan misschien moeten vertalen en / of aanpassen.

Omdat het het liefst kort zal moeten zijn kan ik wel met een aantal suggesties komen (niet allemaal even kort):

- Met minder contact meer opgelost;
- Klantgerichtheidsverhogingsproject (niet echt kort, wel een leuk galgje woord)
- Customer Focus Improvement (als het toch in het Engels kan).

Nou ja ik kan nog wel meer bedenken, maar daar laat ik het maar even bij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Project "Minder Vaak"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Smooth Operator,
contra expertise (CONTact RAtio)