Hoe maak je een parelarmband? (zie uitleg)

Ik heb vanmiddag veel parels gekocht, en wil hier graag een brede armband van rijgen. Hoe kan ik dit aanpakken?
(geen ervaring).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

misschien kun je hier wat mee
anders zelf verder googlen
anneliez
13 jaar geleden
Op de manier van haarvlechten, neem bv. 6 draden, knoop die aan een slotje, rijg aan alle draden 1 kraal en ga dan de draden kruisen enz. enz.
Wat ook kan is steeds 1 kraal aan 2 draden en die weer splitsen of kruizen.
Je zult zien als je zo bezig gaat dat je steeds creatiever wordt.