kan iemand deze zin in het engels vertalen ? en de eerste keer dat ik op een paard reed moet in Tennessee zijn geweest

en de eerste keer dat ik op een paard reed moet in Tennessee zijn geweest

Toegevoegd na 10 minuten:
is het niet'.. i rode a horseback'

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

And the first time I rode a horse, must have been in Tennessee.

Me broer is echt heel goed in Engels en is hard bezig een leraar Engels te worden, dus dat zal dan wel goed zijn (heb het namelijk bij hem gevraagd en na gecheckt op www.vertalen.nu) ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan je aan hem vragen of horseback ook kan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Horse is beter. Anders zeg je dat je op het achterste van een paard rijdt, volgens mijn broer. xD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahahaha xD
Ff doordenken

Andere antwoorden (3)

and the first time i rode a horse, must have been in tennessee.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik was net te laat haha :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
i moet zijn I (hoofdletter). tennessee moet ook met een hoofdletter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom moet i met een hoofdletter?
Rieneke1
13 jaar geleden
mitch, lavender heeft gelijk, officieel moet het met een hoofdletter.
ik ben gewoon een sloddervos dat ik geen hoofdletters gebruik ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Altijd moet je ik (I dus) in een hoofdletter doen. Waarom... das een Goeie Vraag! Zou je ook nog kunnen stellen. Misschien zijn er mensen die het wel weten. ;) Ik zou het ook wel willen weten, ben erg geïnteresseerd in Engelse taal.
and the first time I rode a horse must have been in Tennessee
;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
and the first time I rode a horseback, must have been in Tennessee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan iemand de fout uitleggen?
ik dacht hetzelfde
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik geloof dat het geen horseback is. Dat is toch letterlijk: En de eerste keer dat ik een paarderug reed, moet in Tennessee zijn geweest. Toch.