je eet soep . zie de lepel .....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan allebei. Maakt niet uit. Maaltijdsoep eet je met een lepel en een soort van bouillon drink je meestal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soep eet je eigenlijk.

Drinken doe je uit een glas. Dit komt er eigenlijk op neer dat je een Cup a Soup drinkt, maar standaard soep "eet" je.

In mijn ogen kan je een GOEDE soep niet eens drinken, daar is deze te dik voor :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vanuit een bord eet je het.
Vanuit een mok drink je het,mits je geen lepel gebruikt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je eet soep van de lepel en je drinkt soep uit de kom.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan soep eten en drinken.