Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe komt het dat ik vorige wibter tot de zomer moest hoesten en nu begint het weer?

None

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
437

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Dit kan onder andere duiden op astma.

Door kou, snijdende wind of mist kunnen de astmaklachten erger worden. Dit komt overeen met uw klachten.

Beste is, om eens een bezoek te brengen aan de huisarts. Hij kan, na het krijgen van wat meer informatie, een duidelijkere diagnose stellen en een behandelplan maken.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Stel deze vraag aan je huisarts. Het lijkt op astma maar we kunnen hier geen diagnose stellen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga in ieder geval naar de huisarts en die kan je doorverwijzen naar een longarts voor verder onderzoek.
Ik heb hetzelfde probleem en krijg nu heel veel onderzoeken via de longarts, vanmorgen een scan laten maken, bloed afgenomen, foto's van de holtes laten maken en er is al een hartfilmpje gemaakt.
Nu is het wachten op de uitslagen.
Maar er schijnt ook een heel hardnekkig virus rond te gaan dus dat kan het ook gewoon zijn.
In ieder geval naar de huisarts ermee.
Beterschap.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ligt eraan hoe oud je bent, kan ook iets met de hormonen te maken hebben.
heb zelf jaren lang hoest gehad, dokters wisten niet wat het was en konden ook niets vinden.
op het laatst heeft een huisarts gezegd ik vermoed dat het toch een allergie is en heeft me prometasien tabletjes voorgeschreven voor de nacht, en die hebben mij toen geholpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding