Hoe komt het dat ik vorige wibter tot de zomer moest hoesten en nu begint het weer?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Dit kan onder andere duiden op astma.

Door kou, snijdende wind of mist kunnen de astmaklachten erger worden. Dit komt overeen met uw klachten.

Beste is, om eens een bezoek te brengen aan de huisarts. Hij kan, na het krijgen van wat meer informatie, een duidelijkere diagnose stellen en een behandelplan maken.
13 jaar geleden
Stel deze vraag aan je huisarts. Het lijkt op astma maar we kunnen hier geen diagnose stellen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga in ieder geval naar de huisarts en die kan je doorverwijzen naar een longarts voor verder onderzoek.
Ik heb hetzelfde probleem en krijg nu heel veel onderzoeken via de longarts, vanmorgen een scan laten maken, bloed afgenomen, foto's van de holtes laten maken en er is al een hartfilmpje gemaakt.
Nu is het wachten op de uitslagen.
Maar er schijnt ook een heel hardnekkig virus rond te gaan dus dat kan het ook gewoon zijn.
In ieder geval naar de huisarts ermee.
Beterschap.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ligt eraan hoe oud je bent, kan ook iets met de hormonen te maken hebben.
heb zelf jaren lang hoest gehad, dokters wisten niet wat het was en konden ook niets vinden.
op het laatst heeft een huisarts gezegd ik vermoed dat het toch een allergie is en heeft me prometasien tabletjes voorgeschreven voor de nacht, en die hebben mij toen geholpen.