coke is tegenwoordig makkelijker te krijgen dan carboleum dit zegt toch wat van onze samenleving of niet

wou de schuur weer teren

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Nee, niet geheel waar.

Onze samenleving is hier namelijk niet van afhankelijk dus is de invloed van coke ook niet groot.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verkoop van carboleum in Nederland is bij wet verboden.

U moet bruinoleum vaker toepassen dan carboleum : lees biologisch afbreek baar tegen over zeer moeilijk afbreekbaar. Schimmels e.d. hadden bij carboleum weinig kans, bij bruinoleum wel weer.

Overstappen op beits kan. Reinig het hout met ammoniakoplossing of een andre geschikt middel. SCHUUR ZO MIN MOGELIJK: de stofdeeltjes bevatten de inhoudsstoffen van de carboleum.

Gebruik een mondkapje / adembescherming als u schuurt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
misschien zegt het wel meer over jouw vriendenkring...