's nachts wordt ik wakker van de mug haar gezoem ik slaap met oordopjes en doe een geurtje op ik zou wel liever zonder die dingen slapen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en wat is je vraaG?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is erg vervelend ja. Misschien juist door je geurtje??

Het beste antwoord

Houd de muggen weg uit je kamer door horren voor de ramen/deuren. Licht uitlaten in de kamer en wel aandoen in de gang, een tijdje voor je gaat slapen, kan ook helpen (dan wel de deur dichtdoen zodra je de slaapkamer ingaat).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat klopt, maar ze komen toch echt minder binnen als ik het licht uitlaat...

Andere antwoorden (3)

En de vraag is?

Een tip: gebruik een ventilator in je slaapkamer.
Muggen houden daar niet van of worden weggeblazen indien ze toch op jou gaan zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Muggen houden van warmte en niet zoals veel mensen, dat ze op licht af komen. Je hebt een middeltje waar deet in zit, waar de muggen niet van houden. Of ook middeltjes op plantaardige basis. Of apparaatjes die je in het stopcontact kunt stoppen. Maar ik vind een klamboe nog het aller prettigste om de muggen en hun vervelende gezoem op afstand te houden. En bovendien, oordopjes houden het geluid tegen, maar natuurlijk niet het geprik!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gebruik een klamboe!