Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

's nachts wordt ik wakker van de mug haar gezoem ik slaap met oordopjes en doe een geurtje op ik zou wel liever zonder die dingen slapen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en wat is je vraaG?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is erg vervelend ja. Misschien juist door je geurtje??

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Houd de muggen weg uit je kamer door horren voor de ramen/deuren. Licht uitlaten in de kamer en wel aandoen in de gang, een tijdje voor je gaat slapen, kan ook helpen (dan wel de deur dichtdoen zodra je de slaapkamer ingaat).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat klopt, maar ze komen toch echt minder binnen als ik het licht uitlaat...

Andere antwoorden (3)

En de vraag is?

Een tip: gebruik een ventilator in je slaapkamer.
Muggen houden daar niet van of worden weggeblazen indien ze toch op jou gaan zitten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Muggen houden van warmte en niet zoals veel mensen, dat ze op licht af komen. Je hebt een middeltje waar deet in zit, waar de muggen niet van houden. Of ook middeltjes op plantaardige basis. Of apparaatjes die je in het stopcontact kunt stoppen. Maar ik vind een klamboe nog het aller prettigste om de muggen en hun vervelende gezoem op afstand te houden. En bovendien, oordopjes houden het geluid tegen, maar natuurlijk niet het geprik!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gebruik een klamboe!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding