Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn zusje komt morgen terug van de dominicaanse republiek.Wat zal ik haar geven?

Zij is daar drie weken geleden heengegaan met world servants om huizen te bouwen en kinderen uit fabrieken te halen zodat ze even met de kinderen kunnen eten en zingen zodat ze even niet zware arbeid hoeven te verrichten..Zij is zestien jaar en ik heb zo'n bewondering hiervoor!

Nou wil ik een leuk cadeautje voor haar kopen als ze morgen weer terugkomt.

Heeft er iemand leuke suggesties?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
984

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Na zo'n reis is luxe fijn, maar het kan ook een beetje 'verkeerd' voelen omdat je met je gedachten nog bent bij wat de mensen daar allemaal niet hebben.

Mijn advies: ga in ieder geval Fair Trade. Dan kan ze genieten van haar cadeautje met het idee dat er ook mensen mee geholpen zijn.

Wat ook nog kan: koop een geit. Je kan er ook een extraatje bij mee laten sturen, bijvoorbeeld een gsm-sierraad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Een tas vol lekkere verse (evt luxe) boodschappen. Er is niks zo vervelend als meteen moeten shoppen als je thuiskomt, en er is niks zo zalig als graven in een tas met lekkers die je zojuist gekregen hebt!

En zelfs als ze niet zelf hoeft te koken, is een tas met lekkere dingetjes toch leuk.

Toegevoegd na 48 seconden:
specifiek wat nederlandse dingen natuurlijk zoals drop en choco... misschien wat vers fruit... jammie. :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze heeft voor anderen gezorgd, geef haar dan een kado waar men voor haar even kan zorgen.

Haar een dagje laten verwennen in een beauty center of iets dergelijks.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een cadeautje uit de wereldwinkel? Dan schenk je 2Xx:)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou dit niet willen belonen met een cadeautje. Ik zou haar knuffelen en zeggen dat ze een kanjer is...
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Versier de oprit met ballonnen en slingers en welkom thuis erop en verzin een leuke tekst over wat ze heeft gedaan of zoiets is altijd leuk thuiskomen en ga iets doen als ze uitgerust is wat ze zelf helemaal geweldig vind idd Knap van haar hoor!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom zou je een kadootje moeten geven?
Een bos bloemen is leuk, meer hoeft niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een lift naar huis
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding