Ik ben bezig met het uitvoeren van een testament waar moet ik op letten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 intressante vraag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uitvoering of opstellen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Impliceert dat,dat je iemands laatste wil uitvoert, nadat hij/zij is overleden? Of bedoel je iets anders?

Het beste antwoord

Je moet er vooral op letten, dat je alle in het testament vermelde personen opspoort. Zijn het echt wel de mensen, die er in het testament bedoeld worden? Als je er niet uitkomt raad ik je aan om een notaris te raadplegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Of je je eigen testament wil veranderen ligt aan je zelf
Ga hiervoor naar de notaris.
Als een notaris stopt zal een ander het testament overnemen.
Het is dus je eigen keuze
ronron1212
13 jaar geleden
Dat je doet wat de overledene wil, voor zo ver mogelijk. Is dat trouwens geen taak,die aan de notaris is voorbehouden?