Moederdag komt er aan. Wat is leuk?

Mijn moeder is 53, ik ben 17. Douchgel is een beetje afgezaagd nu. Ik zit nog op school, dus het kan niet al te duur worden.

(Ik ben een jongen!)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.3K

Het beste antwoord

ik vind 'iets doen' altijd het leukste. Dus ga naar de sauna samen o.i.d., een uitje. Maar als het goedkoper moet, kun je ook bijvoorbeeld lekker eten maken zondag, met haar lievelingskostje of iets bijzonders. succes!

Toegevoegd op 05-05-2009 19:39:08
ah als jongen is met je moeder naar de sauna mss een beetje raar idd.. :) goede aanvulling hihi

Ik weet niet of je broers en zussen hebt maar het is ook altijd handig om samen iets te doen of regelen... (al moet ik zeggen dat het bij ons altijd op mij aankomt, grote zus zijnde..)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

Een bosje bloemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een abonnement op een tijdschrift wat ze leuk vindt, anders een dinerbon of iets dergelijks, zo duur hoeft dat niet te zijn... :-) Ben zelf 18 en ook nog scholier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelfs als je zelf bloemetjes plukt dan is je moeder er met moederdag al blij mee...

Wat je eens zou kunnen proberen is gewoon een CD van een bepaalde zanger/zangeres waar je moeder van houd. Als je een beetje rond kijkt bij diverse winkels dan vind je voor een paar euro al de CD die je zocht voor je moeder...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geef ze een leuke moederverwendagtegoedbon met naar keuze; een dagje winkelen, samen naar de bioscoop of iets dergelijks.
Kortom een leuke moeder - dochterdag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vorig jaar kreeg ik van elk van de kinderen een roos en een kaartje. Ze hadden daarin 3 van mijn leukste eigenschappen opgeschreven. Ik neem aan dat iedere moeder zoiets leuk vindt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien is Tijd het beste kado.

Spendeer tijd met je moeder. Theeleuten, wandelen, ergens heen - maakt niet uit, als jullie het maar samen doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moeders waarderen een cadeau altijd het meest als je er moeite voor hebt gedaan. Je zou dus een fotocollage kunnen maken of zo van allerlei foto's waar je met je moeder op staat. Ik noem maar een dwarsstraat....ik weet niet op welk gebied je creatief bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
www.YourSurprise.nl heeft ook hele leuke kadootjes! En nog betaalbaar ook.

Toegevoegd op 05-05-2009 19:28:45
Dit zijn trouwens allemaal dingen waar je een foto van jou en je moeder op kan laten zetten. Vinden de meeste moeders super ;-).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga samen iets met je moeder doen.
Vinden ze altijd leuk.
En anders geef iets wat met haar hobby temaken heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
maak een moie tekening
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een leuke kaart met daarop de aankondiging dat je haar zult helpen met enkele klussen die jullie samen kunnen doen. Of die jij voor haar zult doen, zodat ze tijd heeft voor iets anders. Dat laatste kan dan ook iets zijn wat jullie samen leuk vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh die weet ik , ik ben er een!
Moet je d'r meenemen naar een leuke gelegenheid voor een kopje koffie en vlaai. Ik word nu al twee jaar meegenomen naar een kasteeltje hier dichtbij en voel me helemaal caramba! Gewoon een beetje quality time met mams.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik kreeg vorig jaar het boek,mama vertel eens,vond ik erg leuk.
ook kun je bij veel glossy,s een 3 maanden geschenk abn.nemen,loopt vanzelf af,linda voor een vrolijke moeder,happines voor een spirituele,elegance de naam zegt het alsonja als ze wil afvallen,enz.