Kan de "knop" reacties niet beter op een andere plek onder de vraag neergezet worden?

Misschien dat ik de enige ben die motorisch gestoord is, maar het is me de afgelopen weken al meermalen gebeurt dat ik reactie wil geven op een vraag en dan per ongeluk op de knop "Goeie Vraag" geklikt heb, terwijl het in mijn ogen niet echt een goede vraag is.
Zou een iets andere plek voor het geven van Reacties niet beter zijn ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wilde reageren maar heb per ongeluk op Goeie Vraag geklikt :D
Alsjeblieft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1, niet per ongeluk. Ik vind het echt een heel goeie vraag!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Blij te horen dat ik dus niet de enige ben die verkeerd klikt.

Het beste antwoord

Eens, ze moeten er een knop van maken: Reactie(s) (net als Geef antwoord - Goeie Vraag - Volgen)

Dus: Geef antwoord - Goeie Vraag - Volgen - Reactie(s)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik vind de knop '0 reacties' sowieso raar. Het heeft bij mij wel even geduurt voordat ik erachter kwam dat ik daar op moest klikken als ik een reactie wilde geven. En ik heb inderdaad ook al eens op Goeie Vraag geklikt terwijl ik een reactie wil geven. Ik ben het dan ook helemaal met je eens ;-).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal mee eens! heb ik zelf ook al 2 keer gehad in de korte tijd dat ik hier rondsnuffel.. ik kan je echter helaas geen antwoord geven of het ook daadwerkelijk mogelijk is. Probeer de 'contact' knop bovenin anders eens.

volgens mij bedoel je trouwens de knop 'geef antwoord'
ipv reactie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nope, ik bedoel de tekst die bij een nieuwe vraag op 0 reacties staat. Hier kun je op klikken. Het is niet echt een knop, vandaar dat ik in mijn vraag knop tussen aanhalingstekens gezet heb.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hebben we het dan niet over 'Waardevol antwoord' ?
Mee eens.
Zo heb ik al menige domme vraag als goede vraag bestempeld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mee eens, het is mij ook al een aantal keren voor gekomen dat ik verkeerd klikte. Het is nu lastig te klikken op reactie, het is beter om die regels anders in te delen. ( met buttons ofzo)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik lig nu dubbel onder de tafel van het lachen om de herkenbaarheid. Ik heb het met de knop reacties bij de antwoorden op mijn eigen vragen. Gelukkig dat je daar na het drukken op beste antwoord nog de mogelijkheid hebt om dat te annuleren...
Ik vroeg me al steeds af welke mensen die rare vragen toch allemaal zo'n goeie vraag vonden... hahaha!!!

Ik vind het een goed idee!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
't Is inderdaad goed uikijken, wat je doet. Anders ga je als het ware "te kort door de bocht". :-)