Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zorg ik ervoor dat ik gratis AH zegeltjes kan krijgen, om iemand te verrassen, voor gratis midweek Centerparcs?

Mijn vriendin heb ik via vrijwilligerswerk leren kennen, dankzij haar ben ik ontzettend vooruit gegaan in mijn persoonlijke ontwikkeling en studie. Bij div. AH's in het zuiden kan je sparen voor een gratis midweek Centerparcs.wellicht zijn er mensen van uit het zuiden , en die zelf geen gebruik ervan gaan maken,ik zou de zegeltjes dan graag willen ontvangen. Zodat ik mijn onmisbare vriendin kan verrassen met een midweekje.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
665

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

je zou op marktplaats of op speurders een oproep kunnen plaatsen als er mensen zijn die je die willen sturen als hun er geen gebruik van maken, je kan bv als tegenprestatie de postzegels kunnen vergoeden voor t opsturen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga een tijdje bij de uitgang van de ah staan, en vraag gewoon aan mensen of je zegeltjes van ze mag hebben.

Toegevoegd na 4 minuten:
Stuur je hele familie ook een mailtje en vraag of ze ook zegels voor je willen bewaren,.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Schrijf een briefje en hang dit op bij de A.H. op het advertentiebord je zult zien dat veel mensen je zegeltjes zullen geven. Wel je adres en telefoonnummer vermelden natuurlijk. Veel succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt in het plaatselijke krantje of in de regionale krant een oproep plaatsen voor deze zegeltjes. Dat zie ik geregeld in onze eigen krant, waar men er een speciale rubriek voor heeft. Misschien kan dat ook bij jouw krant?
Er zijn zat mensen die hieraan gehoor geven en dan heb je in no time voldoende zegeltjes bij elkaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou wel zelf overal andere zegeltjes van aanpakken, en waardepunten verzamelen, bijv. DE koffiepunten, van de Pickwickthee, etc. mensen zijn eerder geneigd om te ruilen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
flyingcrow
13 jaar geleden
Goed idee!dit ruilen doen we in de kennissenkring ook en gaat heel goed!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding