Op onderstaande site kun je dat precies bekijken.
Ook van vele andere sporten en vormen van bewegen.

Toegevoegd na 8 minuten:
Als je op deze site je gewicht invult, berekent het precies wat je aan calorieen verbrand tijdens de door jouw gekozen activiteit. Handig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat hangt er vanaf hoe zwaar je bent, hoe intensief je tennist/danst en hoe lang je tennist/danst.

Misschien dat je iets hebt aan de volgende site:
http://www.caloriedagboek.nl/bereken/calorieverbruik/

Hierin kun je je gewicht, je activiteit en de tijd dat je de activiteit uitvoert invoeren en dan berekent het programma wat je (ongeveer) aan calorieën verbruikt zult hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op onderstaande site kun je dit heel gemakkelijk zien.

http://www.caloriecalculator.nl/calorieen-per-activiteit/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Vholzken;

Je verliest ongeveer de helft aan caloriëen die je er tussendoor en na afloop aan drankjes en snacks weer binnenkrijgt.