wie zijn de ouders van lizzy juultje en babbetje

de ouders van lizzy juultje en babbetje weet ik niet helemaal maar misschien is de vader gijs gans ik heb een familie boom gezien

Toegevoegd na 6 dagen:
wie zijn de ouders van lizzy juultje en babbetje ik moet het heel snel weten alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
3.7K

Antwoorden (2)

Dit wordt niet duidelijk uit de stamboom van donald duck

Toegevoegd na 1 minuut:
De (Engelse) wikipedia zegt hierover: http://en.wikipedia.org/wiki/April,_May_and_June_Duck#April.2C_May.2C_and_June_Duck:

April, May, and June Duck are the triplet daughters of Daisy Duck's un-named sister. Even at family gatherings their parents are not present, and Daisy usually brings them with her. They presumably live in Duckburg, Calisota. They were created by Carl Barks and were first used in a story published in February 1953, "Flip Decision".[4]
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, wie de ouders van Lizzy, Juultje en Babetje zijn is nooit uit de doeken gedaan.
Ze zijn gewoon de nichtjes van Katrien.

Zie ook hun hele geschiedenis op Duckipedia:

http://www.donaldduck.nl/duckipedia/artikel/96

Toegevoegd na 6 dagen:
Naar aanleiding van je toevoeging: Lizzy, Juultje en Babetje zijn de dochters van de zus van Katrien.
Hoe deze zus heet, daar heeft Disney bij mijn weten nog nooit een uitspraak over gedaan en ook de Duckipedia weet het niet.