hoe komt t dat ik af en toe droom en als ik wakker word denk van dit heb ik vaker gedroomd,of dat ken ik .

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Er zijn bepaalde dromen of fragmenten van dromen die je gewoon regelmatig droomt, soms jarenlang.

Als je bedoelt, dat als je al een lange tijd wakker bent en dan opeens iets ziet waarvan je denkt "hé, dat heb ik gedroomd", dan kan dat ook. Op de een of andere manier kunnen dromen ons soms dingen laten zien die nog moeten gebeuren. (Nou zal ik hier wel negatieve reacties op krijgen, maar ik heb hier zeer duidelijke persoonlijke ervaringen mee.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat komt doordat je dat dan inderdaad al vaker hebt gedroomd. Er zijn herhaal-dromen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan ook puur 'technisch' zijn. Het heet déjà vu, en kan ook overdag plaatsvinden.
Zie voor meer info de bron.