Waar kunnen thuiszorgmedewerkers hun klacht(en) kwijt over hun werkgever?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Bij de vakbond
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij een vertrouwenspersoon binnen het bedrijf.

Die kan dit dan ter sprake brengen voor jou en jij zal dan anoniem blijven voor de werkgever.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een grotere organisatie heeft een ondernemingsraad. Hier kunt u bepaalde zaken ook aankaarten.

Misschien is het toch een idee, om lid te worden van een vakbond ook. Nooit verkeerd, om bijstand te krijgen, als u na het uiten van uw klachten, in conflict komt met de werkgever.
13 jaar geleden
Het ligt eraan wat voor klachten het zijn, als het over loon of werktijden en dergelijke gaat, zouden jullie ook kunnen informeren bij de arbeidsinspectie. En als ze daar niet kunne helpen, weten ze misschien wel waar je wel terecht kunt.