Zal het nog lang duren voordat de varkensgriep in ons land is aangezien het nu ook in Duitsland geconstanteerd is?

Weet jij het antwoord?

/2500

Waarschijnlijk vandaag of morgen.

Nee, het zal niet lang duren.

Ik denk ook dat het niet lang meer duurt, heb er wel angst voor eerlijk gezegd..

Koninginnedag....als lekker iedereen op elkaargepropt is, de zomerweerstand is nog net niet goed genoeg opgebouwd, biertje erbij...een beetje spontaan zoenen... Ik kan me weinig betere scenarios bedenken voor een fikse outbreak...

Dat zal wel niet zo lang duren, maar ik begrijp niet waarom mensen zich zo bang laten maken. Mexico heeft het aantal doden naar zeven bijgesteld en in de VS zien alle gemelde gevallen er uit als een normale griep. De meeste mensen zijn in een aantal dagen weer beter en de effecten zijn meestal niet zwaarder dan van een flinke verkoudheid.

Eerder vandaag dan morgen, met ons gereis zijn we meesters geworden in het verspreiden van allerhand ziektes e.d.

Lijkt me vrij onwaarschijnlijk. Die ziekte verspreidt zich als een lopend vuurtje over de wereld. Het zal Nederland heus niet overslaan.

Het is al lang in nederland. alleen het is nog niet geconstateerd..

Het is een foute benaming "Varkensgriep". Heeft niets met varkens te maken! Het is triest dat ze in sommige landen, varkens en zwijnen afmaken, het is niet precies bewezen dat het van varkens afkomst is! Bang makerijen.

Bronnen:
Bornfree13

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100