Welke bergwandelingen zijn aanrader in Oostenrijk in het Pitztal?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Wie ervan houdt om eens flink in de pedalen te klimmen, zal op de "Pitztal Bike Route"genieten: 42 kilometer lang is het duidelijk aangegeven mountainbike parcours. Deze route heeft 1440 hoogtemeters en gaat voor het grootste deel niet over de weg maar langs de wilde Pitzbach. Het Pitztal heeft heel veel outdoor-activiteiten, zoals klimmen, paardrijden, hardlopen, rafting, canyoning, paragliding, bungeejumping, ...

Wandelen
Een van de fijnste dingen die je met je benen kunt - is wandelen. Vooruitkomen en bij jezelf terugkomen, onderwijl gezellig bijkomen, van kaas en spek genieten, met een pintje bier of een warme kop thee. De blik laten gaan langs de hoge bergtoppen - dat is kicken in de zomervakantie. Geen storende geluiden. Alleen het fluiten van de alpenmarmotten. Die begroeten je op die manier. In de verte zie je auerhaan, baardgier, gemzen en steenbokken. Welkom in het natuurpark Kaunergrat! Welkom in het Pitztal!