Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom bemoeien mensen zich altijd zo graag met andermans relaties?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
7.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Mensen bemoeien zich graag met alles en iedereen, behalve met zichzelf, want de mens zelf is toch perfect?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan me er kapot aan irriteren als ze zich met mijn relatie met mijn vriend bemoeien, maar toch moet ik er mee om leren gaan dat het iets normaals is. het zegt zat over de persoon zelf ;)

Andere antwoorden (7)

Niet alle mensen over 1 kam scheren graag. Ikzelf bemoei mij meestal niet met andermans relaties. Als ik dit wel doe, doe ik dit niet graag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zeg mensen, niet ALLE mensen.
als ik zeg: de apen zijn ziek, bedoel ik er dan gelijk mee alle apen? denk het niet..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat zijn antwoord meer een reactie op mijn antwoord was.. ik was inderdaad redelijk bezig iedereen over 1 kam te scheren. Altijd heeft er namelijk wel iemand commentaar... Ik zeg: Leven en laten leven!
Ik denk niet dat iedereen het zo graag doet. Ik doe het alleen als ik het idee heb dat ik iemand er mee kan helpen en ook het idee heb dat die persoon er ook op zit te wachten. Als dat laatste niet het geval is bij je dan moet je dit gewoon duidelijk maken aan die persoon.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat het makkelijker is om over een ander te oordelen dan over jezelf. Als je hard bent je voor jezelf kan dat te confronteerend zijn. Ik probeer zo veel mogelijk niet met relaties van anderen bezig te houden. Dat is hun zaak en niet de mijne. Gelukkig zijn er ook zat mensen die wel volgens deze manier redeneren
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pubertijd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is vaak pure afgunst.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mensen bemoeien zich overal mee, hoe minder ze aan iets kunnen doen, hoe meer ze zich ermee willen bemoeien...
Dus vooral relaties en politiek...

het resultaat van bemoeien is altijd dat die dat doet moe wordt, vandaar de naam... (en je schiet er toch niets mee op ook nog)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat ze zelf niet tevreden zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding