Kan een man de penis breken?

Ik heb gelezen van wel, er is serieus een man die zijn penis gebroken had, www.ibrokemypenis.com . En ook op het sekswoordenboek op internet vond ik het inderdaad.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
3.1K

Het beste antwoord

Ja dat schijnt te kunnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Jahoor, kan, maar dan moet je er wel wat gekke dingen mee gedaan hebben..

Toegevoegd op 28-04-2009 10:40:01
toevoeging: het betekent dan niet dat er een stuk af knapt ofzo, de zwellichamen gaan kapot, en er ontstaat een bloeduitstorting, zie bron.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee dat kan niet. Er zit niets breekbaars in. Ik kan maar een manier bedenken waarop hij zou kunnen breken. Dan zou je hem in een bak met vloeibare stikstof moeten duwen zodat hij bevriest. Dan kun je hem wel breken.

Toegevoegd op 28-04-2009 10:36:01
Bij onoordeelkundig gebruik kan er wel iets stuk gaan, scheuren of gekwetst raken maar breken is er niet bij.

Toegevoegd op 28-04-2009 10:42:57
Ok het kan dus wel zoals onderstaand wordt aangetoond.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, het kan wel. Maar het is niet de penis die breekt, maar het vlies rond het zwellichaam in de penis.
Nee. Er zit geen bot in de penis van een mens en spieren kun je niet breken (maar wel scheuren).

Verschillende zoogdieren (voornamelijk roofdieren) hebben er wel een bot inzitten, waarschijnlijk kunnen zij hem wel breken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
die gast in die had em anders toch echt wel gebroken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"in die link" bedoel ik
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja het zou ook een verrekking kunnen zijn. het lijkt met wel erg pijnlijk. en die reactie van zijn vader,geweldig!
Ha, die Jessie;

Het kan in principe wel, maar volgens mij is er dan eerder sprake van gesprongen aders. De penis bevat immers geen bot of botachtige delen die kunnen breken zoals andere beenderen.

Toegevoegd op 28-04-2009 10:47:24
Ja, weer een duimpje omlaag gescoord!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je het verhaal bij je link leest blijkt het te kunnen en hoef je er niet eens gekke dingen mee te doen.
zover ik het begrepen heb zijn er enkele zwellichaampjes gesprongen en krijg je dan een inwendige bloeding.
ter info: in de penis zitten zwellichaampjes, een soort spons, die volgepompt worden met bloed waardoor de penis zwelt c.q. stijf wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Broke betekent breken, maar ook vernielen...

duidelijk...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het _heet_ dan wel een gebroken penis, maar die kreet geeft niet goed weer wat er werkelijk aan de hand is.

In werkelijkheid is een vlies rond het zwellichaam gescheurd. Als de penis stijf wordt, gebeurt dat doordat de zwellichamen in de penis worden volgepompt met bloed. Als het vlies rond het zwellichaam kapot is, krijg je bloeduitstortingen. De penis kan dan ook misvormen bij het stijf worden.

Hij ziet er dan gebroken uit, maar is dat dus niet letterlijk.

't Is eerder vergelijkbaar met een liesbreuk dan met een botbreuk.