Weet iemand hoe ik bij twitter het oranje randje om mijn profielfoto weg krijg? Het was van twibbon

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Enige mogelijkheid is door gewoon opnieuw je foto te uploaden, randje is dan weg.
(zo heb ik het tenminste met die armstrong bandjes gedaan, zag geen andere manier om dat te doen).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je gaat naar de website van twibbon, logt in en je haalt de twibbon weer weg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Upload een nieuwe foto op twitter
Of desnoods dezelfde als die je al had maar dan nogmaals uploaden.
Dan is de het vlaggetje, de beesies en oranje vierkant web van twibon