Is sex belangerijk of de echte liefde ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan er geen knop komen met 'slechte vraag'?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee want dan klik jij die aan en wordt je adapter nog warmer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahaha hij is leuk werk

Antwoorden (13)

dat ligt eraan als je sex hebt met je levenspartner dan is de echte liefde belangrijker en echte liefde kan weer niet zonder sex{mijn mening}
als je naar een prostituee gaat dan is echte liefde niet belangrijk maar sex
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze hebben mij altijd geleerd.
Sex maakt een relatie compleet.
En hoe belangrijk het is dat ligt aan jezelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sex is lekker, maar je vergeet het. Liefde onthoud je, dat gaat dieper.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goeie sex vergeet je toch niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
neeeh echte goeie sex blijft je bij toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, maar die goeie sex hoeft niet met je grote
liefde geweest te zijn.
Echte liefde vindt ik belangrijker.Stel dat je partner of jijzelf vanwege ziekte geen sex kunt hebben,dan kun je op een liefdevolle manier knuffelen,aanraken en strelen.
Echte liefde,dat je voor de volle 100% achter je partner staat bij voor en tegenspoed is belangrijker dan sex..

(dat is mijn mening)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 muts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En dan een leven zonder sex?Moet er niet aan denken,eerlijk gezegd.Ik zou mijn partner niet verlaten,maar zou wel iets willen afspreken met haar,zodat ik sex kan hebben met iemand anders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mee eens, Bingrid. Seks is een menselijke behoefte die net zo belangrijk is als bijvoorbeeld intellectuele uitdaging. Als je partner door een ongeluk geestelijk gehandicapt zou raken, zou niemand je er raar op aankijken als je - terwijl je wel bij die partner blijft - behoefte zou hebben aan iemand om op niveau mee te kunnen praten. Waarom zou seks zo'n uitzondering zijn?
Daar kun je geen eenzijdig antwoord op geven: dat verschilt van mens tot mens.

Echter kun je vanuit de piramide van Maslow trekken dat seks (onderste rij) meer behoeft heeft dan liefde, die op de 2e rij van onderen staat. Je kunt op basis van deze wetenschap verklaren dat seks belangrijkere levensbehoeften zijn, daarna pas liefde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee niet belangrijker.
Maar wel net zo belangrijk als je echte liefde kent.

Want alleen bij echte liefde, versmelten de twee bij sex. Die worden dan 1 met elkaar en alles om hun heen. Dat is het ultieme genot.

Maar weet jij wat echte liefde is?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beide zijn belangrijk.Maar het is vooral de liefde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tederheid zonder sex is ook liefde
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Elvis400;

Wat mij betreft echte liefde, want daar maakt de seks een onlosmakelijk deel van uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is beide belangrijk,in een vaste relatie tenminste.Maar ik wil wel eens zien hoe snel de liefde verdwijnt als je partner je de sex ontneemt.En dan heb ik het niet over sex onthouden als dit door een ziekte gebeurt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sex is voor de meeste onder ons belangrijk , maar als er wederzijdse echte liefde bij is dan is het helemaal compleet !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sex en liefde hebben weinig met elkaar te maken.
Sex is lust en liefde is onbaatzuchtig.
Liefde kan je voelen voor alles en iederéén .
Sex kan je bedrijven met een beperkt aantal mensen.
Sex is voor veel mensen belangrijk, voor veel mensen dan ook weer niet.
Liefde is voor iederéén belangrijk.Wie geen liefde krijgt of geeft is al half dood.
Sex is prettig maar liefde is groter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Seks (met k s ) is in onze maatschappij zwaar overgewaardeerd.

Tuurlijk, seks is lekker, seks is fijn, goeie seks kan een bron zijn van geluk.

Maar er wordt ook heel wat afgetobt in bed en als je de reclames mag geloven, tegenwoordig niet alleen door vrouwen, maar ook door mannen.

Dat seksuele problemen niet de belangrijkste oorzaak zijn voor echtscheiding melden diverse onderzoeken. Gebrek aan aandacht en liefde blijkt de voornaamste reden om uit elkaar te gaan.
Bronnen: