Mijn vader wordt 50, ik wil graag een leuk en mooi cadeau voor hem niet een flutcadeau. Ook geen fotoboek. Wat kan ik geven?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.8K

Antwoorden (6)

Wat dacht je van een ballonvaart?
Of een digitaal foto boek over zijn leven (even foto's scannen en dan het boek maken).
Of een avond theater/concert met hem?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een suprise party en of een foto"s van het feest waar echt iedereen opstaat,
Als je dat doet doe dat dan bij binnenkomst en je kunt ook iedereen een briefje die jij hebt uitgewerkt laten invullen met vragen zoals, hoelang kennen jullie elkaar al, waarvan, wat is er leuk aan....., wat is minder leuk aan..... enz.

Toegevoegd na 9 minuten:
O ja en daarna natuurlijk van de briefjes en foto's een mooi album maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat wij hebben gedaan is zijn hele huis vol gezet op de vreemdste plaatsen met mosterd, en toen die dacht dat het over was, een gigantisch illegaal vuurwerk gehouden om 24.00 uur, is nu 70 jaar en heeft het er nog over.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Horloge met een gravering. Wel een knappe.!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn vader kreeg voor zijn 50ste verjaardag
een hele grote foto
van zijn 3 kinderen op canvas.
Misschien een goed idee voor jou......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb diverse mensen gehad die een speciale set hebben laten maken met de naam op verschillende textiel spullen. overal was een leuk verhaal bij bedacht zoals vroeger was je klein en had je een kleine handdoek nodig maar je bent gegroeid. (4 maten handdoeken)

en een slabber hebben we ook een keer gehad met de tekst: voor je 2e jeugd.

Voor mijn eigen schoonvader heb ik zijn initialen op een overhemd gezet (mouwen en boordje) in zijn favo kleur hij heeft het er nog steeds over, klein maar zeer doeltreffend.