waneer weet je nou precies wanneer je achter een boom staat?

Wanneer sta je nou echt achter een boom..?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
super leuke vraag!

Antwoorden (8)

Als je geen boom in je rug voelt en mensen heel hard roepen: Waar ben je nou!?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Achter een boom staan is relatief ten opzichte van een ander voorwerp/item/persoon.

Dus als de boom tussen jou en het andere staat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt mij het goede antwoord: relatief t.o.v. iets of iemand anders:+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+, Beste antwoord
als je aan twee kanten niet meer te zien bent aan de voorkant
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou kijk. Als je achter een boom wilt staan, dan moet je wel een dikke boom nemen, dat je niet hebt dat je erachter staat, en dan dat de mensen die niet achter de boom staan maar ook niet ernaast maar er wel voor, dat die je dan nog zien. Dus daar moet je mee beginnen. En dan moet je met je gezicht naar de boom staan. Anders sta je namelijk met je rug naar de boom. En ja, kijk, want als je met je rug naar de boom staat, dan staat de boom achter jou! Dus daarom dat je met de gezicht zeg maar de boom kan zien. En dan wel een beetje dichtbij, dat je met de gebogen arm de boom kan raken en dan wel de stam, niet een dikke tak 5 meter van de stam af boven je hoofd natuurlijk en ook geen dunne. En als dan iemand aan de andere kant van de boom als die dan niet ziet dat je achter de boom staat, dan sta je dus achter de boom. En die iemand die je niet ziet die moet je dan niet zien als die iemandwel ook dattie de boom wel ziet, en dus niet dat de boom achter die iemand staat. En dan staan jullie llebei (JA! ECHT!) achter de boom.
dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je de petitie hebt ondertekend tegen de kap van die boom.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als diegene ""die hem is"", die jou zoekt, jou niet ziet, maar recht tegen de boom aankijkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je staat achter een boom als die boom voor jou staat. Dus als je een boom voor je ziet dan sta je er achter. In een bos sta je dus achter heel veel bomen. Maar tegelijkertijd sta je dan ook voor heel veel andere bomen. Dat zijn namelijk alle bomen die je niet ziet. Er zijn ook bomen voor je die je niet ziet, maar daar sta je dan toch achter. Verwarrend he ?
Het wordt een probleem als je door de bomen het bos niet meer ziet, want dan weet je dus niet meer of je nou achter een boom staat of er voor. Dat is voor die bomen ook erg verwarrend en daardoor kunnen ze hun bladeren verliezen of ze lopen weg.
Het wordt nog moeilijker. Je kan voor iemand anders achter een boom staan terwijl jij juist vindt dat je er voor staat. Dan heb je dus een boom waar je gelijktijdig voor en achter staat. Dat moet je voorkomen want dan krijg je een tijd-ruimte paradox en houdt het heelal op te bestaan, of het gaat pannenkoeken regenen. Ik hoop dat laatste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je staat.

Er is altijd wel een boom te vinden ergens achter je.

Gefeliciteerd met deze waardevolle vraag.