Wat te doen als je niet in slaap kan komen door het warme weer en je moet om 6 uur op ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Een koud bad nemen en het raam wagenwijdt open zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Wel een bad of een douche nemen, maar niet koud.
Lekker tussen de lappen en wel te ruste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat je moet doen als je niet in slaap kan komen door het warme weer is je overgeven aan de warmte en je vooral niet druk gaan liggen maken. Accepteer dat het zo is, probeer je te focussen op je buikademhaling. Je moet je bedenken dat heel veel mensen door het warme weer net als jij wakker liggen.

En vraag de volgende dag maar eens rond, of men ook minder fit dan normaal is omdat ook zij niet konden slapen.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een lauw bad met lavendel, niet afdrogen, raam open maar wel met een hor of anders dicht laten, dun schoon laken over, rustig muziekje (zachtjes) op zetten en een ontspannend boek in bed. Niet aan morgen denken; wel de wekker zetten. Flesje koud water op grijpafstand..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet een tikkende klok in je kamer... Je zou denken dat dat ding je de gehele nacht wakker zou houden, maar integendeel.
Het is als schaapjes tellen in je hoofd. Bij mij helpt het.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Absoluut uit je hoofd zetten dat je om 6 uur op moet.Gewoon lekker gaan liggen en denken aan leuke dingen.Geniet van het moment.Denk aan je komende vakantie of aan het toch wel mooie weer.de kou was toch ook niet alles.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een nat washandje naast je bed...en bij warmte even je lichaam afdeppen...heerlijk koel en dan val je wel in slaap.
Welterusten en werkze, groetjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een kruik met koud water mee naar bed en bij je voeten leggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Luchtbed oppompen en op je eigen balkon gaan slapen onder de sterrenhemel. En als je bang bent dat 't gaat regenen doe je het oranje zonnescherm naar beneden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad lekker koel water bij je hebben, en misschien een mooi (maar niet spannend) boek lezen of lekker tv-kijken, dan heeft je lichaam (maar niet je hoofd) rust .. ;-)