Hoe heet het beroep waarbij iemand een sterretje in de voorruit van de auto repareerd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Automonteur. Kijk maar naar die geweldig (irritante) reclame van Carglass (Dat bedrijf dat repareerd en vervangt), daar staat onder in beeld ''Frans, monteur sinds 2000. En deze monteur maakt het sterretje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Voorenachterruitsterretjesreperateur
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
capthavoc
13 jaar geleden
lol leuk scrabble woord
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Volgens de website: service monteur.

Toegevoegd na 39 seconden:
Bij ons op het werk komt er trouwens ook vaak eentje langs, die noemt zichzelf Mobile Man! Staat zelfs op z'n visitekaartje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Autoglasschadereparateur?

Toegevoegd na 21 minuten:
Autoruitschademonteur?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik voel me bemind ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voel je je nu ook beplust ? :) +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, heerlijk!
carglass monteur!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem aan gewoon auto monteur, gezien het slechts 1 van de handelingen is die een auto monteur moet kunnen.