Wie weet wat dit is gevonden in onze compostbak,?

een stuk of 15 in de compostbak, wit plastic, met achterkant doorzichtig dicht, iets groter dan luciferdoosje. ik ben de enige die fruit en groentenafval in de compostbak weggooit, er kan niemand van de straatkant bij.
waar komt dit vandaan,

Picture for question
een jaar geleden
in: Overig
1.1K
ronron1212
een jaar geleden
Simpel iemand moet het er ingegooid hebben

Antwoorden (2)

zijn het misschien schijfjes die in het deksel of ergens anders verwerkt zitten als beluchting , en die er uit gevallen zijn
anneliez
een jaar geleden
dat zijn oudere koffiepads voor de Senseo, die veel melk bevatte.. nu is 75% van de pads plasticvrij, maar dat is niet altijd zo geweest.. ze kunnen dus eventueel ook van chocolademelk zijn geweest..
een jaar geleden