Ik heb frietolie op de vloer van de passagierskant van mijn auto gemorst, waar kan ik dit laten reinigen?

Door sterk te moeten remmen is in mijn auto (waar de passagier zijn voeten plaatst) mijn volle frietketel omgevallen met alle olie... Ik heb al enkele keren met heet water en dreft (eerst even laten intrekken en dan afdrogen) dit proberen te kuisen maar de geur gaat maar niet weg. Weet iemand waar je dit proffesioneel kan laten reinigen?
Groetjes

Picture for question
een jaar geleden
in: Overig
Inekez1
een jaar geleden
Zit het in de losse mat of in de vaste bekleding van de auto? Die mat kun je gewoon vervangen door een nieuwe mat. En vloeistoffen vervoer je in het vervolg beter in een goed afgesloten emmer of fles.
TurfGraver
een jaar geleden
"Weet iemand waar je dit proffesioneel kan laten reinigen?"
In de buurt van zuid Afrika of Siberië? Misschien helpt een Google (of ander zoeksite) zoek op autoreiniging interieur je?

Geef als eerste antwoord