Waarom willen mensen bij een 1e date altijd weten wat ''je vader doet''?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Dan krijgt men enig idee over het milieu waaruit je afkomstig bent. Tenminste dat denkt men.

Toegevoegd na 1 minuut:
Er is natuurlijk veel meer nodig om je milieu te beschrijven dan alleen het beroep van je vader.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Tegenwoordig gebeurt dat niet meer zo vaak hoor.
Het is een gewoonte die stamt uit vroeger tijden, toen afkomst, sociale status en het bestaan van enig familiekapitaal nog veel belangrijker was dan de liefde.

In deze moderne tijd gaat men gelukkig meer voor elkaar en de 'ware' liefde dan voor bovenstaande zaken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat de opleiding die je vader heeft gehad vaak een voorbeeld voor de kinderen zijn
een vader met een goede baan heeft vaak ook invloed op de studie die zijn kinderen
een vader stimuleert zijn kinderen meer in de richting van
goed studeren geeft je later voordelen kijk maar naar je vader
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je zelf een interessant verhaal hebt wordt die vraag echt niet meer standaard gesteld
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
uit pure belangstelling en nieuwsgierigheid,heel goede en relevante vraag is dat