Wie weet waar ik vuvuzela's kan krijgen (gratis) niet al te duur...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar slaan al die minnetjes op bij de antwoorden die ook serieus een winkel aangeven waar ze te koop zijn? -_-'

Het beste antwoord

De Blokker adverteert ermee in z'n oranjefolder, nu voor 50 ct te koop
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

99cent dekamarkt. Lijkt me bijna gratis
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
95Cent scapino nog minder duur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk even bij een pizzeria bij jou in de buurt.
Die hebben ze voorlopig niet meer nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
HAhagaha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha +1
bij super de boer krijg je gratis 1 als je blikjes cola ofzo koopt
13 jaar geleden
Nog even wachten tot na het WK, dan kun je bergen en bergen van die rotdingen overal uit de vuilnisbak vissen, en zullen ze ongetwijfeld in groten getale op rommelmarkten worden aangeboden. Als niemand ze meer wil hebben. Net als die Wuppies indertijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn man kreeg er 1 (na versturen pakketje) bij TNT.
Ik zei dat hij om een 2e had moeten vragen (voor jonger kleinkind zusje..) en ja hoor...hij ging terug. (Om geen enkele andere reden had hij dit gedurfd of gedaan!)
Jaaah..! Hij kreeg er nog een ( we zijn ook wel heel goede klant daar) .
Echter..onze kinderen vonden het geen meerwaarde voor de opvoeding, als die toeters zouden worden geaccepteerd.
Te veel lawaai;
stompzinnig;
onzinnig;
lelijk;
gevaarlijk....te hard in de buurt van andere (vooral jonge) oren is geen sinecure..

Ach..er bleef weinig over tijdens een gesprekje.

````tja..dan maar niet. Toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de Lidl voor 1 Euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geduld is een schone zaak, straks als Naderland er uit ligt, of aan het einde van het toernooi, dan ja dan bij duizenden in de vuilnis!!!!!!!!!!!!!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor als we die cup hebben staat iedereen in amsterdam met zijn toeter.
bij de wibra, 69 ct en anders mag je die van hier wel hebben hoor.
Me dochtertje speelt er niet mee.(gelukkig)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij de xenos heel goedkoop met snoep er bij

doen hoor!!!!!!!