Wat gebeurt er als je op 0 punten komt?

Wordt je account dan gewist, geblokkeerd, of kom je dan in negatieve punten terecht?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Even geëxperimenteerd. Het wordt inderdaad negatief: http://www.goeievraag.nl/profiel/negatieveteddy Toegevoegd op 24-04-2009 14:51:30 En nog steeds meer goede antwoorden dan ongeveer 1 procent van de leden van goeievraag! Toegevoegd op 24-04-2009 15:58:13 En het profiel is verwijderd. We zullen hem missen, die negatieveteddy. De sterren die het felst schijnen, zijn meestal ook het eerst uitgedoofd.

Ik geloof wel eens gezien te hebben dat het ook mogelijk is om in de min te komen.

probeer het... Als er geen beveiliging in zit, dan kom je inderdaad in de min, maar ik kan me ook voorstellen dat je geen vraag meer mag stellen.

Ik vraag me af wie hier nou op 0 punten kan komen. Dan ben je toch niet echt geïnteresseerd in deze site. Komt bij mij over als een nogal theoretische vraag. Toegevoegd op 24-04-2009 14:50:22 Ja ik zie nu dat Negatieveteddy op - 7 punten staat. Doet zijn naam eer aan!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100