hoe kan ik hier iemand bedanken voor een goed antwoord?

zit nog in de laagste klasse........... sorry dus

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien een goed idee voor GV. Naast de duimpjes een '+' of een ':)'. Zodra je daarop klikt wordt diegene bedankt voor zijn antwoord. En op iedereen zijn profiel een tellertje met het aantal bedankjes.

Het beste antwoord

Je kunt het onderaan het voor jouw zo goede antwoord neerschrijven in een reactie - diegene krijgt dit dan via zijn mail, of kan de reactie aanklikken om hem op GV te lezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

punten voor het beste antwoord geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt dit via een reactie doen of een PB'tje versturen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klik op zijn avatar en klik dan op kleine enveloppe en stuur dan een berichtje waarin je die persoon bedankt voor het beste antwoord .