In welke woonwijk in Tilburg ligt de Universiteit? En in welke de Fontys Hogeschool?

Ik ben op zoek naar een 3 kamer huurwoning/appartement in de omgeving van deze twee scholen. Tips?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

De universiteit ligt in Tilburg-West, de Fontys Hogeschool in Tilburg-Zuid op de grens met Goirle. Als je niet ingeschreven staat bij een woningbouwvereniging (voor Tilburg: TIWOS, TBV-Wonen, Wonen Breburg) zou ik regelmatig in de Tilburgse Koerier en het Stadsnieuws kijken of daar zelf een advertentie in zetten. Je kunt het ook via een verhuurkantoor van particuliere verhuurders proberen, zoals Direct Wonen. Een antikraakwoning of 1-kamer (wordt regelmatig aangeboden in bovenstaande kranten) zou een tijdelijke oplossing kunnen zijn. Succes!

Toegevoegd na 1 uur:
Kijk ook eens op www.google.nl onder studentenkamers tilburg......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Appeltje geeft al een correct antwoord. Even een aanvulling. Het Kamernet is in Tilburg zeer actief en een goede en een betrouwbare site om aan een kamer te komen.

Toegevoegd na 22 minuten:
sorry, je zoekt een driekamerappartement, is minder kans op bij kamernet, maar kijk toch maar.
Tilburg heeft wel woningnood, lange wachtlijsten bij de woningstichtingen.