hoe komt het dat mijn e-mailadres al in gebruik is terwijl het mijn e-mail is en ik nog nooit aangemeld ben

wil me registreren, maar dat lukt niet omdat mijn e-mailadres al in gebruik schijnt te zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
4.4K

Het beste antwoord

Volgensmij wil jij je niet registreren voor een email adres maar probeer je je te registreren op een website welke vraagt om het email adres en je de melding krijgt dat het account niet aangemaakt kan worden doordat het email adres in gebruik schijnt te zijn.

Dit kan verschillende redenen hebben:

- Je hebt je inderdaad aangemeld, maar bent dat vergeten. Probeer de wachtwoord vergeten functie eens.

- Er zit een programmeerfout in de website en geeft standaard aan dat het email adres bestaat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

je was net te laat om je e-mail adres aan te melden als je gelijk je e-mail had aangemeld dan had jij hem gehad. maar omdat je telaat bent is een ander persoon voor je geweest heeft het wel waarschijnlijk gelijk aangemeld.
Als je ander e-mail adres verzint en hij is nog vrij dan moet je wel je gelijk aanmelden om nog eens een teleurstelling te voorkomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het kan dat je gehackt ben of dat iemand in je msn is gegaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ow dat kan een hele eenvoudige betekenis hebben.
Geen idee of je vroeger op msn lukraak mensen toevoegde. bijvoorbeeld via chatten.nl badoo tagget of noem maar op. Dan heb jij zijn msn adres ook. En mocht je dan toevallig ineens zo iets hebben van hee ik wil graag een hyves acount maar ik heb geen zin om al die mail iedere keer te ontvangen in mijn inbox dan zou je heel lullig het msn adres ( hotmail.com of live.nl ofzo )van die gene die je via chatten.nl op msn hebt toegevoegd in kunnen voeren tijdens het aanmaken van het profiel daar.
Met als resultaat dat jij daar een profiel hebt en de persoon van wie het hotmail.adres of email adres was ontvangt dan de mailtjes.
Wat dan wel weer een nadeel is voor jou is dat je dan geen prive berichten kunt versturen omdat je je mail adres niet kunt activeren ( je hebt tenslotte geen wachtwoord van dat msn adres.) Dus zo iets zou er gebeurt kunnen zijn met je email . (ehm tip Je zou in je junkmail kunnen kijken of je daar toevallig nog iets terug kunt vinden.
want dan kun je het acount gewoon overnemen en weer verwijderen t is tenslotte JOU adres. en kun je t hopelijk weer zelf gebruiken voor de desbetreffende site waar je je voor aan wilde melden indien je dat wilt uiteraard)