Kwinsel zitten om 4 uur snachts op je dak bij je raam te stampen om je wakker te maken. maar kijk niet naar buiten want dan is het mis.

Er zijn ook Kwansels deze monsters zitten overigens om 6 uur op je dak wanneer de kwinsels weg zijn. Deze kwansels hebben roze hoedjes op. En kunnen zeer gevaarlijk zijn.

PAS OP snachts.

Jos.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Humor en de Kwinsel ?

"Ik heb slecht geslapen vannacht. Zat een Kwinsel in de dakgoot"
"Wais nou weer een Kwinsel"
"Weet ik veel. Je denkt toch niet dat ik midden in de nacht het dak opga om
te kijken wat een Kwinsel is"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een Kwinsel is:

- Een ding dat 'snachts op je dak zit.
- Een bepaalde soort auto.
- Een achternaam van iemand met 2 kinders.
- Een gebruikersnaam op Friendster.com.
- Een woord dat niet in de Van Dale staat.
- Volgens Google Vertaler een Engels woord.
- Geen woord in zeker 25 andere talen.

En dat is dus een Kwinsel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kwinsels zijn andere woorden voor verzinsels. Men noemt ze in bepaalde delen van ons land ook wel smutkoesjes.