Wat kan ik voor de moeder van mijn vriendin meenenemen als ik daar voor het eerst ga eten?

Ik ga dus voor het eerst bij de moeder van mijn vriendin eten en wil graag een kleinigheidje meenemen. De moeder van m'n vriendin is een hele spontane vrouw die veel van de natuur houdt en veel in haar kruidentuintje werkt. Ik vind het een bos bloemen niet echt leuk dus vroeg me af of iemand misschien een idee heeft?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Flesje wijn, of een lekker gebakje voor bij de koffie, doen het altijd goed.. En anders natuurlijk een leuk plantje voor in de kruidentuin ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Kruidentuintje? Weet je toevallig ongeveer wate r in staat?

Citroen thijm, kruipende rozemarijn, Basilicum zijn allemaal makkelijke planten voor een kruidentuin. Deze zijn echter niet altijd standaard aanwezig. Een Kersentomatenplant is ook altijd leuk, evenals pepers planten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooi boek over kruiden of een receptenboek met kruidige recepten.
Setje gereedschap voor in de tuin en waar ik zelf honderden van verslijt dat zijn dozen met wegwerp handschoenen voor in de tuin.
Maar een paar vrolijke tuinhandschoenen kan ook.
Leuke dingen voor vogels, een voederkrans of zoiets want tuin mensen zijn ook meestal vogelliefhebbers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien een paar zakjes met zaad van bijzondere bloemen, planten of kruiden? of een paar bloembollen? Vindt mijn moeder in ieder geval altijd leuk;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bloemzaden, bijvoorbeeld zonnebloemzaadjes. Geen standaard cadeau, wel fleurig en leuk. Een lekker flesje dessertwijn of koffielikeur is ook leuk en niet standaard. Ik weet niet in welke stad je woont, maar veel steden hebben een eigen 'specialiteit'. Waar ik woon is bijvoorbeeld een stadsbrouwerij waar ze ook hele lekkere mosterd maken. Vaak zijn er ook biologische boerderijen in de regio waar je ongetwijfeld iets gepasts kunt vinden. Bijvoorbeeld een potje biologische jam, sap of honing. Het cadeau leuk inpakken doet het ook erg goed! Veel plezier in elk geval.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
leuke tuinnierlaarzen met ene leuke print plus bijbehorende handschoenen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
't toetje. Kondig het wel eerst aan zodat je niet dubbel toetjes eet. Laat via je vriendin weten dat je iets lekkers voor na de maaltijd hebt. Komt ook goed uit als ze niet lekker heeft gekookt. ;p