ik heb een munt van Belgisch congo , 1947, 5 frank met olifant op ?is deze iets waard?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Overig
1.7K
Pieterke
4 jaar geleden
Hier kun je eventueel informatie opvragen: http://wiki.muntenenpapiergeld.nl/index.php?title=Bestand:Belgisch_congo_5_fr_1947.jpg

Antwoorden (1)

Oudere munten worden verzameld en zijn daarom ook geld waard. Maar de hoogte van de waarde is afhankelijk van een aantal zaken, zoals hoe zeldzaam de munt is en in welke staat de munt verkeert.
Op de site Ucoin.net wordt een exemplaar getoond van dezelfde munt. De getoonde waarde is 13,57 euro. Op de site Fleur de Coin is de prijs 14,00 euro.
Maar als je zeker wilt weten of jouw munt ook deze waarde heeft zal je hem door een specialist moeten laten taxeren.
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
ok zal ik is bekijken, dank u