Welk lettertype heeft het logo van EXACT?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Overig
2K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
bedoel je exact van de Explorer's (scouting) of van het bedrijf Exact?

Antwoorden (1)

Lijkt sterk op de CatNorth of Snasm, waarbij de hoofdletter E even groot als de onderkast gemaakt is.
Toch vermoed ik dat het een geheel eigen ontwerp is.
Door zelf letters te creëren kun je de identiteit van het merk maximaal tot uitdrukking brengen.
Het font van het vorige logo van Exact was de Serpentine.
Om het 25-jarig jubileum te vieren introduceerde Exact in 2009 een nieuw logo, ontworpen door Duval Guillaume uit Brussel.
SimonV