Ik hou mijn spreekbeurt over edelstenen, ik wil mijn klasgenoten iets laten doen, wat kan ik het beste doen?

Het mag een klein beetje kosten, maar niet heel erg veel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

edelstenen, m.n. de halfedelstenen die we veel in bijouterie verwerkt kunnen zien zijn fascinerend. aan stenen, zoals bergkristal, amethyst, sodaliet, kwarts, agaat etc. worden allerlei eigenschappen toebedacht.

vaak vindt je ze nu ook in new-age winkels en steeds meer
in 'gewone' winkels. voor een paar euro in de drogisterij, kettinkjes, armbandjes, sleutelhangers,

hier vindt je een schatkistje met edelstenen voor 12,95'euro
http://mijn-drogist.nl/index.php?/vmchk/stenen-sieraden/schatkistje-met-100-gr-edelstenen/Detailed-product-flyer.html

en hier http://www.steengoed.com/shop/index.php?main_page=products_all
vindt je de stenen zoals ik ze kocht in de winkel bij mij op het winkelcentrum.
stuur me event. een pbtje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kan ze zelf een passende edelsteen laten pendelen (of jij doet het voor ze). Leuke manier om anderen bekend te maken met edelstenen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens :www.provant.be/vrije_tijd/.../diamantmuseum/
Het grootste diamantmuseum in de wereld. Je vindt er drie verdiepingen vol over diamant met alles erop en eraan. Alles op 100 meter van het Centraal Station.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toe maar: slecht punt? Ik wilde dan nog behulpzaam zijn.
Vanavond kan ik weeral niet eten..
Als een student iets aanpakt mag het wel professioneel zijn, vind ik.