Wat is nou de clou van die Hornbach reclame waarbij een koe iets opeet?

Tegenwoordig op TV: een reclame van Hornbach. Twee mannen bouwen een blokhut. Een koe eet iets op. Ze kijken naar een kettingzaag. Ze bouwen verder aan de hut.
Ik mag een biet wezen en weinig vaardig in het doe-het-zelven, maar waar gaat dit over?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Mijn idee is dat ze die koe in stukken zagen om die spijkers er weer uit te halen. Maar wat daar grappig aan is?

Hornbach staat er trouwens om bekend om open-ended reclames te maken. Die ik overigens zelden begrijp en grappig vind.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Werkelijk, ik was er niet opgekomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ook een paar keer geconcentreerd moeten kijken om te weten wat de clou moest zijn. Maar dat is nou juist het briljante aan zo'n reclame. Concentratie opwekken, discussie brengen, naamsbekendheid vergroten. Dat ze dat doen door verwarring en vaagheid doet er dan opeens niet meer zo toe. Maar grappig? Nee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En het werkt ook nog. Doet me denken aan een kleuter die 20 keer mama zegt aan haar jas trekt zeurt alleen om een beetje aandacht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt denk ik helemaal!