Iemand een gaaf project?

Iemand een tof idee voor mijn zondagmorgen project?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Een zondagmorgenproject waar ik ooit veel plezier aan heb beleefd (hoewel het vaak ook tamelijk confronterend was) hield in dat ik mezelf letterlijk in kaart heb proberen te brengen. Eenvoudig begonnen met een zelfontworpen blanco "landkaart" ben ik steden van opleiding en werk gaan intekenen, bergketens van familie, kennissen- en vriendenkringen gaan schetsen, meren en rivieren van emoties, verlangens en karaktereigenschappen gaan ontwerpen. Ik begon de klimatologische omstandigheden van mijn "ik-landje" te benoemen, er levende volkeren te onderscheiden, reisverslagen te schrijven, enz. enz. Je kunt het zo gek, meerdimensionaal en uitgebreid maken als je zelf wilt. Na verloop van tijd en veel graaf- en schaafwerk heb je met een beetje geluk een "gaaf" stukje huisvlijt gefabriceerd dat inzicht biedt in hoe jij vind dat je in elkaar zit en op de wereldkaart van het tijdelijke hier staat.

mijn zondagproject is: "Uitslapen".

Haaientanden zoeken in zeeland?

Bronnen:
http://www.helenahoeve.nl/haaientanden.htm

ODOL met degene die je de avond ervoor hebt gescoort

De Telegraaf bezorgen.

Een ondergrondse hut graven in je achtertuin.

Check de site op mijn bron. Echt geweldig. Daar wordt je automatisch aan een wildvreemde gekoppeld. Als chatprogramma. Echt de meest hilarische gesprekken krijg je zo. wel opletten, er zitten ook aardig wat malloten tussen, maar dat is ook wel grappig meestal.

Iets wat je nog nooit gedaan hebt : honderd km fietsen met een picknick mand.

euh, ijslolly stokjes verzamelen en er wat van bouwen ;)

Het bos (of gewoon je tuin, als je die hebt) in gaan, genieten van de vogelgeluiden en die proberen te herkennen en als het meezit de zonsopgang.

Een boemerang of vlieger maken en deze dan 's middags uitproberen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100