Hoe goed leert een kind een taal door het programma: Muzzy van bbc?

Ik zit te twijfelen of dat ik het programma muzzy zou aanschaffen voor de kinderen van mijn broer, het enige wat mij tegenhoud is dat ik niet weet of het programma wel echt goed werkt.

Heeft iemand misschien ervaring met dit programma (deze serie).

Ps: die kinderen zijn wel 15 en 16, het is misschien kinderachtig maar ze zijn niet erg goed in vreemde talen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Antwoorden (3)

De kinderen leren beter een andere taal als ze jonger zijn.
En Muzzy is iets te kinderachtig ook kinderen van 15 en 16
Maar het werkt goed omdat de kinderen het zo leuk ivnden om naar de kijken en dan ze zien ook plaatjes erbij en dan kunnen ze het meteen zien wat het is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan kun je beter 'engels voor dummies' of andere talen kopen. muzzy heb ik thuis, ben ook 15, en je leert de basis. dat gene wat je op de basis school leert. 'i am a girl' of 'i am a boy' of 'i am a child' en 'my name is'
ik neem aan dat zij dit nog wel zullen snappen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hun basis is ook slecht
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan nooit zo slecht zijn dat ze de dingen die ik noemde niet kunnen. Mocht dat wel zo zijn, zou ik de school aanklagen..
Muzzy is te kinderachtig, daar zullen 15 en 16 jarige niet enthousiast van worden.
Het probleem met de talen kan beter op school aangekaart worden, daar weten ze vast een betere manier om hun kennis bij te spijkeren.

Het kijken van films zonder ondertiteling is ook leerzaam.
Probeer eens een uurtje alleen engels te praten met ze, of het vertalen van liedjes teksten vinden kinderen van deze leeftijd wél vaak leuk.