ja die bestaan aloë vera is een kaktus en heeft geen naalden en is gelijk een goede genees middel voor wondjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cactussen zonder naalden zijn epifyten. Cactussen leven van nature in warme, woestijnachtige streken. Sommige tropische cactussen groeien zelfs als epifyten op bomen. Normaal gezien hebben planten in dergelijke omstandigheden dikke, vlezige bladeren i.p.v. naalden.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ja, er bestaan cactussen zonder naalden de epifyten.